Provincie Flevoland
Betere Zorg? Mijn idee!
Meneer Creëer bedacht en realiseerde in opdracht van Provincie Flevoland een uitnodigende campagne, waarbij gezocht werd naar ideëen die de zorg verbeteren. Meneer Creëer noemt de campagne 'Betere zorg? Mijn idee! vanuit de wetenschap dat juist zorgontvangers en zorgverleners zelf het beste weten wat er beter kan...
Ga naar pagina 'Provincie Flevoland'....
Campagne
Het bedenken, vormgeven en uitvoeren van campagnes is al ruim 10 jaar de core-business van Meneer Creëer (voorheen Meneer Campagne). Van brede campagnes met een mix van on- en offline middelen, tot eenvoudige, maar orginele en opvallende acties...
ROC Flevoland
Lol in je vak
Toen Meneer Creëer werd gevraagd om een opvallende campagne te bedenken ter promotie van de Open Dag van ROC Flevoland, die de doelgroep zou aanspreken, kwam hij met een spraakmakend idee. Op middelbare scholen door heel Flevoland, verschijnt een scooter met een chagrijnig kijkende man in een konijnenpak...
Ga naar pagina 'ROC Flevoland'...
Ronald McDonald Kinderfonds
Knuffel campagne
Na het winnen van de ADCN/Microsoft Workshop maakten Meneer Creëer en copywriter Ralf van Wieringen deze campagne met als doel het werven van donateurs voor het Ronald McDonald Kinderfonds.
Het idee van een knuffel die tot leven komt en het verhaal van het zieke kind vertelt, kwam tot Meneer Creëer in een droom na het doorlezen van de briefing...
Ga naar pagina 'Ronald McDonald Kinderfonds'...
Zonnepark Zuyderzon
Vang jij de zon voor ons?
Om burgerparticipatie in een nieuw zonnepark te promoten, maakt Meneer Creëer deze campagne samen met de jeugd. Zij zijn immers degene voor wie een gezonde aarde nóg belangrijker is. In het Pop Up 'Expositorium' leren de kinderen op speelse wijze over groene energie en maken ze hun eigen actieposters voor de campagne...
Pagina binnenkort in gebruik...
Horizon Flevoland
Vooruit Met De Geitenbok!
Op elk geboren geitje, wordt er ook een geitenbokje geboren. Maar die geven geen melk en zijn overtollig, Terwijl bokkenvlees een zeer smakelijk kwaliteitsprodukt is. De bewustwordingscampagne 'Vooruit met de Geitenbok!' geeft informatie over het verwaarden van de bok en laat Nederland kennis maken met de smaak van bokkenvlees...
Pagina binnenkort in gebruik...
Groenhorst College
Groen bij je hoofd
Groenhorst College Emmeloord vroeg Bureau Meneer Creëer om met een eenvoudige maar opvallende campagne te komen die de jeugd zou aanspreken en nieuwsgierig zou maken naar de 'Open Huis'-dag.
Meneer Creëer bedacht hiervoor de uitdagende campagne-slogan: Ben jij wel helemaal groen bij je hoofd?
Ga naar pagina 'Groenhorst Emmeloord'...
Wereldouders
Kind op straat
Meneer Creëer bedacht, in samenwerking met het bedrijf Cleanvertising, een orginele en opvallende campagne waarbij men getriggerd werd om letterlijk en figuurlijk even stil te staan bij alle thuisloze kinderen ter wereld...
Ga naar pagina 'Wereldouders'...